Summer Camp !
5 julio, 2019
Segona edició del Summer Stage a Ponts!
1 septiembre, 2019

Bon estiu i bones vacances!

Ara sí que sí, avui hem acabat el Summer camp, sens dubte ha sigut tot un èxit, a part de rítmica, ballet, Pilates i ioga, hem fet tallers de perruqueria, maquillatge, pintar pedres, dissenyar mallots, hem estudiat quatre continents, un cada setmana (Africà, Amèrica, Àsia i Oceania) i hem après moltes coses amb anglès.

Doncs avui definitivament hem acabat els entrenaments i totes les gimnastes del club comencen les active holidays, si són vacances, però els equips de competició de nivells V, V-VI i VII han de tornar de l’estiu amb una bona forma física, ja que competeixen a principis de setembre i l’equip de nivell VII té la classificació pels nacionals que tindran lloc a Pamplona.

Bon estiu i bones vacances a tothom!