Cap de Setmana de Medalles !
14 abril, 2019
Seguim sumant medalles !
4 mayo, 2019

Campiones de Catalunya de nivel VII !

Ahir, dissabte 27 d’abril l’equip Juvenil de nivell VII es va proclamar campió a la final de cinc pilotes. Estem molt contents dels seus grans resultats i ara ja començaran a treballar el seu exercissis de dues cintes i tres pilotes amb el qual competiran al trofeu tardo a nivell set i lluitaran per passar als nacionals.
Molta sort i a seguir treballant!

D’altra banda, el dissabte vinent els equips cadet i aleví de nivell V – VII competiran a Girona començant la temporada de trofeu primavera.