Pont de novembre !
28 octubre, 2018
Segon campionat d’Espanya !
11 noviembre, 2018

Mes èxits pel club !

Aquest passat dijous 1 de Novembre l’equip juvenil va participar en la seva última fase de copa catalana abans de viatjar cap a Múrcia.

Seguidament el dissabte dia 3 els equips juvenil i infantil van anar a entrenar a Lleida per acabar de perfeccionar els seus exercissis.

Per acabar els equips infantil i aleví van participar en l’última fase de Copa Catalana disputada a Blanes i van aconseguir dos podis molt merescuts, l’equip aleví va aconseguir la segona posició en l’exercici de pilotes i l’infantil va aconseguir pujar al podi en tercera posició amb l’exercici de mans lliures.

L’equip juvenil marxaré divendres cap a Múrcia per competir dissabte. Molta sort noies!