Manresa Balla !
Pont de novembre !
28 octubre, 2018

Parada a Viladecans !

Ahir dissabte 27, els tres equips de Copa Catalana van participar en el trofeu de Viladecans. L’equip aleví va aconseguir la primera posició amb els dos exercissis, el de pilota i el de mans lliures, l’equip infantil també va aconseguir una merescuda segona posició en masses i l’equip juvenil tot i la seva gran actuació no va aconseguir arribar al podi en aquesta ocasió.

L’equip juvenil participarà en la tercera fase de Copa Catalana el dijous 1 de novembre a Sant Cugat i els altres dos equips ho faran el diumenge 4 a Balaguer. Molta sort!