Tornem als entrenaments amb força!
25 agosto, 2018
Comencen les competicions !
16 septiembre, 2018

Acabada la setmana d’intenseiu a Ponts!

Aquesta setmana els tres equips de Copa Catalana han estat concentrats a una casa de colònies situada a Oliola (casa l’Era) entrenant cada dia al pavelló de Ponts. A part d’entrenar al matí i a la tarda, els equips també han pogut gaudir de la natura i els animals, també tenien programada una activitat de caiac al pantà i moltes activitats nocturnes per cohesionar les gimnastes. Van acabar la setmana fent una exhibició amb tots els pares, l’alcaldessa de Ponts i gent del poble. Definitivament, ha sigut una experiència molt divertida i gratificant tant per les entrenadores com per les gimnastes. Seguidament us deixem un seguit de fotografies de la setmana.

Els equips començaran a competir el 16 de setembre, l’equip Cadet a la primera fase que es celebra Torredembarra i l’Aleví i l’Infantil al trofeu de Figueres.