Bon Estiu !
24 julio, 2018
Acabada la setmana d’intenseiu a Ponts!
2 septiembre, 2018

Tornem als entrenaments amb força!

Aquesta setmana vam començar els entrenaments dels tres equips de Copa Catalana que competiran al trofeu de tardor i que millor per preparar-se que fent una exhibició davant de tot Manresa? Doncs si, els equips aleví i infantil van fer una demostració dels seus exercicis de mans lliures a la plaça Sant Domènec el passat dimecres 22 d’agost i aprofitem per dir-vos que la setmana del 27 d’agost al 2 de setembre els tres equips faran un intensiu a Ponts per acabar de perfeccionar els exercissis. La primera competició de l’equip cadet serà el 16 de setembre a Torredembarra.