Segona edició del Summer Stage a Ponts!
1 septiembre, 2019
Comencem la temporada amb força!
22 septiembre, 2019

Comença el curs i tenim bones notícies!

Aquesta setmana hem començat el curs de rítmica i des del Club estem encantats de veure tantes nenes i amb tanta il·lusió. Esperem que aquest sigui l’inici un gran curs!

Per cert, el passat dissabte set de setembre l’equip juvenil va competir a la primera fase del Trofeu de Tardor de nivell VII i va aconseguir la primera posició amb el seu espectacular exercici de tres pilotes i dues cintes. Endavant noies, a preparar la següent competició!