COMPETICIÓ

El club treballa només la modalitat de conjunts tant a nivell escolar com de copa catalana

competici_lateral
L

es nenes que fan competició dins la preparació general fan ballet, pilates amb anglès, Ioga, preparació física amb treball funcional, flexibilitat i entrenen de 6 a 14 hores a la setmana en funció de l’edat i el nivell en que competeixen.

ENTRENAMENTS

Entrenaments durant tot l’any excepte 3 setmanes a l'estiu.

EQUIPS

Per formar part d’un d’aquests equips cal que l’equip tècnic seleccioni a la nena i es faci un treball amb les famílies de compromís mutu i amb el club on cal acollir-se a una serie de bases que cada equip estipula.

VALORS

Transmetem els valors en la consciència de formar part d'un equip i el compromís amb el mateix:"Si fallo jo falles tu, i el que jo faig i decideixo afecta a l’equip."

Puc acceptar l'errada però no puc acceptar no intentar-ho

Michael Jordan

GRUPS

pre-benjami

Pre Benjamí Consell Escolar

IMG-20190318-WA0031

Infantil Nivell II

inatntil-copa-3

Infantil Copa III

FullSizeRender

Juvenil Nivell VII

20190324_194528

Aleví Nivell V - VI

20190324_194418

Infantil Nivell III

junior-nivell-vi

Junior Nivell V - VI

Horaris d'entrenament

• distribuides en funció de l’edat i el nivell de l’equip

• depenen de les hores d’entrenament de l’equip

parallax background

RÍTMICA EN ANGLÈS

escola-angles-2
A

l'escola s'imparteix el programa de rítmica en anglès en que les tècniques de club poden utitlitzar l’anglès o el català per instruir les classes. En funció de l’edat es treballen dinàmiques diferents.

Introduïm per famílies el vocabulari específic que necessitem per fer la classe:

• Roba
  • Material
  • Verbs d'acció
  • Parts del cos
  • Estat anímic
  • Elements específics de la la gimnàstica

Es una escolta activa; quan les nenes escolten “run”saben que han de córrer i “shoulders down” han de corregir les espatlles avall.

Amb els grups més avançats es fa directament tota la classe en anglès.