Cap a la final de Manresa!
3 noviembre, 2019
Acabem la temporada amb el cap ben alt!
3 diciembre, 2019

Dos caps de setmana al País Vasc!

Els dissabtes 9 i 16 d’aquest novembre l’equip Juvenil del club ha participat en el Campionat Nacional Base a Pamplona i al trofeu Euskalgym a Bilbao, on a part vam poder veure la gala de tancament on van participar eminències de la rítmica, entre elles l’actual campiona del món, la russa Dina Averina i el conjunt Búlgar.

No cal dir que ha sigut una gran experiència que mai oblidarem!

Us recordem que aquest dissabte (24 novembre) els quatre equips de Copa Catalana de nivells IV – V – VI – VII participaran a la final de Manresa que tindrà seu al nou congost, us hi esperem a tots!