L'ESCOLA

El nostre objectiu és la promoció de la Gimnàstica Rítmica a la ciutat de Manresa

objectiu principal és fomentar la gimnàstica rítmica com a pràctica esportiva, potenciant i treballant la disciplina, el sentiment i l'afany de superació personal. Tot basat en la diversió!

Els continguts que treballarem seran la psicomotricitat i l'orientació en l'espai mitjançant la música, el treball de la tècnica de mans lliures i el treball de la tècnica amb aparells com la pilota, la corda, la cinta, les maces i el cèrcol.

Paral·lelament, i per complementar i millorar en la pràctica de la gimnàstica rítmica, treballarem el cos amb material de fitness com la Soft Gym, les cordes, el bossus, implements específics del pilates i practicarem també la dansa clàssica i l'expressió corporal.

Farem exhibicions i representacions per a mostrar a la família i tenir objectius a assolir com l'exhibició de Nadal i el festival de Final de Curs. També participarem en diferents trobades amistoses amb altres clubs.

Descarregar formulari d'inscripció

Un cop omplert el formulari de matriculació l'heu de retornar al club per alguna de les següents vies:

• A la seu del club al C / Fonollar, 10-12 2n 2a de 15:30 a 17:30h de dilluns a divendres
  • Entregar-ho en mà a les coordinadores del club (Marta o Judith)
  • Escanejar-ho i enviar-ho a info@clubritmicamanresa.cat

Com donar se de baixa?
1. Omplir el document adjunt
2. Entregar la baixa abans del dia 25 del mes en curs
3. El full de baixa cal enviar-lo al correu del club o entregar-lo en mà a una de les coordinadores Judith o Marta

Descarregar formulari de baixa
escola

Sempre estic fent allò que no puc fer per aixi aprendre com fer-ho

Pablo Picasso

4 hores a la setmana

48mensuals

• A la recepció del Centre Esportiu Ateneu les Bases
  • Entregar-ho en mà a les coordinadores del club (Marta o Judith)
  • Escanejar-ho i enviar-ho a info@clubritmicamanresa.cat

RÍTMICA EN ANGLÈS

escola-angles-2
A

l'escola s'imparteix el programa de rítmica en anglès en que les tècniques de club poden utitlitzar l’anglès o el català per instruir les classes. En funció de l’edat es treballen dinàmiques diferents.

Introduïm per famílies el vocabulari específic que necessitem per fer la classe:

• Roba
  • Material
  • Verbs d'acció
  • Parts del cos
  • Estat anímic
  • Elements específics de la la gimnàstica

Es una escolta activa; quan les nenes escolten “run”saben que han de córrer i “shoulders down” han de corregir les espatlles avall.

Amb els grups més avançats es fa directament tota la classe en anglès.