L’equip juvenil estrena la temporada amb èxit!

El Club Rítmica Manresa fa 4 anys!
20 enero, 2019
Pont de la Llum!
15 febrero, 2019

L’equip juvenil estrena la temporada amb èxit!

El dissabte 9 de febrer l’equip juvenil va competir a Blanes a la primera fase de Copa d’Espanya Base de nivell VI i amb el seu exercici de cinc pilotes de gran dificultat, van deixar el pavelló sense respiració aconseguint la segona posició. La pròxima competició d’aquest equip serà el 24 de Febrer a Amposta, on els cinc primers classificat aconseguiran una plaça pel Campionat Nacional. A seguir treballant, molta sort!