Victòries al Trofeu Internacional de Figueres!
29 septiembre, 2019
Cap a la final de Manresa!
3 noviembre, 2019

Medalles a la segona fase de Copa Catalana!

Avui, diumenge 13 d’octubre els tres equips del club de nivells IV i V-VI han aconseguit pujar al podi.

L’equip infantil de nivell IV ha aconseguit la tercera posició amb mans lliures. El conjunt aleví, de nivell V-VI, ha aconseguit pujar al graó més alt del podi amb mans lliures i una tercera posició amb cèrcol i masses. I finalment, l’equip cadet de nivell V-VI també ha aconseguit l’or amb el seu exercici de masses i pilota.

A part, la setmana passada a Figueres l’equip Juvenil es va classificar pels campionats Nacionals que tindran seu a Pamplona. Moltes felicitats!