Aturada dia 03 d’octubre
2 octubre, 2017
Les cadets es proclamen campiones de Catalunya !
22 octubre, 2017

El nostre equip cadet es classifica pel campionat d’Espanya base !

El club Rítmica Manresa debuta a Copa Catalana amb tres equips que van fer un molt bon paper. El més destacat va ser l’equip cadet de nivell VII que va aconseguir bitllet directe per anar a Alacant on se celebrarà el campionat nacional a finals de novembre. També cal destacar les dues grans actuacions dels equips de nivell IV, el benjamí seguint com sempre al podi van quedar segones classificades amb mans lliures i l’infantil que va fer una destacada actuació amb mans lliures i que a la pròxima fase faran l’exercici de cèrcol. La propera fase se celebrarà a Tarragona.