Tornem a la competició!

Comença el curs 2020-2021!
13 septiembre, 2020

Tornem a la competició!

El dijous 19 i divendres 20 de novembre, els equips cadet i juvenil del Club Rítmica Manresa participaran en els Campionats Estatals d’Espanya, que tindran lloc a València.

➡️  L’equip Juvenil, format per Júlia Gràcia, Laura Garcia, Clàudia Obiols, Marta Ferrer i Marta Richarte participaran amb un exercici de cinta.
➡️  L’equip Cadet, integrat per Jara March, Martina Leiva, Maria Ayerbe, Neus Calvés i Laia Sancho realitzarà un exercici de pilota i maces.

Ja estem entrenant al Nou Congost, per arribar en plena forma, i seguir creixent! Molta sort noies!