Tornem a les competicions!
6 febrero, 2020
Cap a Pamplona!
3 marzo, 2020

Triomfs a Girona i a Vilablareix!

Els equips cadet i juvenil del club porten dos caps de setmana viatjant a les comarques gironines, on han competit a les dues primeres fases de la Copa Catalana Base! Els dos equips van aconseguir la segona posició a la primera fase celebrada al GEIEG i la tercera posició a la segona celebrada a Vilablareix.

La setmana que ve competiran a Torredembarra amb l’objectiu d’aconseguir classificar-se per als campionats d’Espanya que tindran lloc a Pamplona.