L’equip cadet entrenen intensiu a Lleida
29 octubre, 2017
El Club Rítmica Manresa s’estrena als nacionals !
26 noviembre, 2017

Una gran competició amb uns grans resultats

El Club Rítmica Manresa va acollir el passat diumenge la Tercera Fase de la Copa Catalana, que va ser un èxit. A part de la competició programada es van fer unes exhibicions com la d’un grup d’integració de persones amb Síndrome de Down i l’actuació de dues membres del CAR de Sant Cugat.

Cal destacar l’actuació dels nostres equips: l’infantil va aconseguir la primera posició en cèrcol i la segona posició amb mans lliures, l’equip benjamí va quedar en la tercera posició en mans lliures i l’equip cadet es va tornar a proclamar campió en la seva categoria amb cinc cintes.

La Final de la Copa Catalana es disputarà a Lleida el 6 de desembre, però l’equip cadet el 24 de novembre es dirigirà cap a Alacant per assistir al Campionat Nacional.